Saturday, April 20, 2013

Goldwell Dualsenses Ultra Volume шампунь для тонкого та ослабленого волосся


Привіт усім моїм читачам!
Сьогоднішній пост хочу присвятити своєму улюбленому шампуню на даний час - Goldwell Dualsenses Ultra Volume.

Привет всем моим читателям!
Сегодняшний пост хочу посвятить своему любимому шампуню в настоящее время - Goldwell Dualsenses Ultra Volume.





Ось що обіцяє виробник:
- Надзвичайно легкий гелевий шампунь для волосся від тонкого до нормального.
- Поєднує мінерали з технологією Інстант Мікрофлюід.
- Швидко та рівномірно розподіляється по волоссю.
- Ніжно очищає та зміцнює волосся.
- Помітно збільшує об'єм волосся для розкішного вигляду.

                                                     Вот что обещает производитель:
- Чрезвычайно легкий гелевый шампунь для тонких и нормальных волос.
- Объединяет минералы с технологией Инстант Микрофлюид.
- Быстро и равномерно распределяется по волосам.
- Нежно очищает и укрепляет волосы.
- Заметно увеличивает объем волос для роскошного вида.

                                                                Мої враження:
Я завжди купляла відновлюючі шампуні для пошкодженого волосся, для гладкості пухнастого волосся і останнім часом стала помічати, що моєму волоссю це не зовсім подобається. Воно втратило об*єм, стало швидше жирніти. Я завжди витягую його прасочкою, тому це ще збільшило проблему. 
Щодо типу волосся - воно у мене пористе, стає пухнастим при вологості. Кучеряшок у мене нема, воно просто пухнасте ближче до кінців, тому для мене найкращим виходом стала прасочка GaMa. Ближче до коренів волосся жирне, а біля кінців - сухе.
Роблячи покупку в інтернет магазині parfumeria.ua, я отримала в подарунок пробник шампуню і бальзаму Голдвел для об*єму. Ось після цього першого разу я вирішила придбати велику 1.5л банку шампуню.

- Мені подобається легка гелева текстура шампуню, яка не переобтяжує волосся.
- Він, як і обіцяє виробник, легко розприділяється по волоссю.
- Дуже зручний дозатор, який дозує шампунь. Для першого намилення волосся я беру 3 "порції", для другого намилення - 2.
- Піниться добре, промиває добре, але скрипу нема, тому напевне не так сушить волосся...
- Після нього я не використовую бальзам Голдвел. Зараз у мене бальзам Натура Сіберіка для пошкодженого волосся. Мені цього вистачає. Планую придбати бальзам або маску Голдвел для пошкодженого волосся.
- Після того як я посушила волосся я одразу бачу прикореневий об*єм, волосся не прилипає до голови)) Навіть після вирівнювання прасочкою він не зникає.
- Волосся блискуче, пружне, гладеньке і не тонке.
- Запах мені також подобається, він не нав*язливий; колір голубий:)
- Я пробувала і бальзам від цього шампуню, він також дуже хороший, але більше мені сподобався з серії Відновлення Rich Repair.

Вартість:
154грн (прибл. 20$)  Це дуже дешево! 1.5 л шампуню мені вистачить на дуже довгий час, зважаючи й на те, що я не кожного разу користуюсь ним, а чередую з 1-2 шампунями.

Ось посилання на інтернет-магазин, де я придбала цей шампунь.

                                                              Мои впечатления:
Я всегда покупала восстанавливающие шампуни для поврежденных волос, для гладкости пушистых волос и в последнее время стала замечать, что моим волосам это не совсем нравится. Они потеряли объем, становились быстрее жырными. Я всегда вытягиваю волосы утюжком, поэтому это еще усугубило проблему.
Относительно типа волос - они у меня пористые, становится пушистыми при влажности. Кучеряшок у меня нет, они просто пушистые ближе к концам. Поэтому для меня лучшим выходом стал утюжок GaMa. Ближе к корням волосы жирные, а у кончиков - сухие.
Делая покупку в интернет магазине parfumeria.ua, я получила в подарок пробник шампуня и бальзама Голдвел для объема. Вот после этого первого раза я решила приобрести большую 1.5л банку шампуня.
- Мне нравится легкая гелевая текстура шампуня, не перегружает волосы.
- Он, как и обещает производитель, легко распределяется по волосам.
- Очень удобный дозатор, который дозирует шампунь. Для первого намилення волос я беру 3 "порции", для второго намилення - 2.
- Пенится хорошо, промывает хорошо, но скрипа нету, поэтому наверняка не так сушит волосы - После него я не использую бальзам Голдвел. Сейчас у меня бальзам Натура Сиберика для поврежденных волос. Мне этого хватает. Планирую приобрести бальзам или маску Голдвел для поврежденных волос.
- После того как я посушила волосы я сразу вижу прикорневой  объем, волосы не прилипают к голове)) Даже после выравнивания утюжком он не исчезает.
- Волосы блестящие, упругие, гладкие и не тонкие.
- Запах мне тоже нравится; цвет - голубой :)
- Я пробовала бальзам от этого шампуня, он также очень хорош, но больше мне понравился из серии Восстановление Rich Repair.

Стоимость:
154грн (ок. 20 $) Это очень дешево! 1.5 л шампуня мне хватит на очень долгое время, учитывая и то, что я не каждый раз пользуюсь им, а чередую с 1-2 шампунями.
Вот ссылка на интернет-магазин, где я приобрела этот шампунь.


1 comment:

  1. Выбираю себе шампуни для волос из предложений косметических магазинов специализирующихся на профессиональной косметике, лучше намного

    ReplyDelete