Sunday, March 22, 2015

Туш Colour Intense Smoky Eyes


Привіт усім, хто ще не забув про мене:) Моє затишшя затягнулося і на це були свої причини... Я вирішила повернутися...
А повернулася я з новим відгуком. Приємно, коли з*являється продукт, який надихає написати про нього...




Коли представник марки Colour Intense написала мені і запропонувала потестувати новинку - я згодилась. І вирішила, що це знак і треба знову писати:) 
Colour Intense була відома мені своїми лаками, але коли я прочитала, що вийшла нова лінійка тушів - здивувалась. Ось такі 3 види туші:

У мене, як ви зрозуміли із заголовку, перша туш з ефектом "смоукі айс".
Виробник обіцяє, що саме ця туш має ультрачорний відтінок і надає віям колосального об*єму одним помахом кісточки, забезпечує професійний результат, глибокий відтінок і виразний погляд.



Гарні обіцянки. Але чи все так насправді?
Ось і результат:
Тут лише туш, без тіней.


У мене нема ніяких нарікань до цієї туші.
  • Кісточка силіконова, така, як я люблю. Чимось схожа до Vivienne Sabo Cabaret або MeMeMe, яка у мене була до неї.
  • Флакончик туші звичайний, пластиковий з рожевими акцентами:)
  • Кісточка рівно наносить туш на вії, не дряпає повіку, але треба бути обережним, щоб не зробити відбиток туші на шкірі. Це буває з будь-якою тушшю.
  • Не осипається, не відпечатується на верхній повіці. Можна нанести і в 2 шари для більш драматичного ефекту.
  • Легко змивається міцелярним розчином Гарнье або Біодерма.
  •  Не подразнює очі, особисто мені... 
  • Користуюсь більше місяця і не помітила, щоб вона засихала чи змінювала консистенцію. Туш вміру густа, не зарідка, що не дуже добре, бо тоді нема хорошого ефекту.

Я дуже задоволена таким бюджетним варіантом туші. І виробник  -  Україна, що не може не радувати.
                                                                                                                          Сторінка Вконтакті

*Продукція надіслана для незалежного 
відгуку представником марки Colour Intense

p.s. хочу висловити подяку ITLashko за те, що допоміг мені справитись з проблемкою у блозі:) Можливо хтось зауважив, що з мого блогу зникли фото. Я не знала, що з цим робити і недавно вирішила написати Олександру. Моїй радості не було меж, коли ця "поломка" вирішилась досить швидко, а то я вже подумки прощалась із фотографіями)))) Добре, що є такі люди, які готові допомогти. 
Якщо у вас теж така проблема - у блозі Олександра є покрокові описання, як це вирішити http://www.itlashko.com/2015/03/blog-post_18.html#more

9 comments:

  1. Цікава туш) Я якраз зараз в пошуку ідеальної, тому треба придивитись ☺
    Не можу не захоплюватись кольором твоїх очей ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Обов*язково пошукай її, думаю, що і ціна має бути хороша, бо зараз багато иарок страшенно подорожчали:( Дякую за комплімент:)

      Delete
  2. Дуже гарний результат)

    ReplyDelete
  3. Так, з нею гарні вії, не "перегружені", гостренькі, такі як я люблю)

    ReplyDelete
    Replies
    1. І об*єм є, не просто палички:)

      Delete
  4. дуже гарні війки і очі!!! і дуже рада, що блог знову ожив)
    а ще спокою не дають красиві тіні, що це за відтінки?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую)) Це мінеральні тіні:) http://www.silknaturals.com/store/index.php/chase-dirty-taupe-compare-to-ud-tease.html chase для затемнення, під блискітками - bonehead http://brm.storenvy.com/products/731803-bonehead. Блискітки по світлих тінях дала, якщо не помиляюсь, http://www.tkbtrading.com/item.php?item_id=335 У мене їх багато є, всі з такими переливами.

      Delete
  5. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить инструменты для маникюра интернет магазин, кусачки для кутикулы бишкек и кусачки для ногтей купить? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    ReplyDelete