Friday, August 29, 2014

Осінь на порозі... Манікюр з лаками Vipera 523+Golden Rose RC 103+M.A.G 208+El Corazon Мод. 15

Привіт! 
Не встигли ми порадіти і насолодитись літом, як тут уже постукала осінь... І її подих відчутно вже від кінця літа. Я ідчуваю запах осені. Не знаю, як його описати, але цього року я відчула його дуже чітко. Не хочеться відпускати літо, але прийдеться:)
Тому сьогодні у мене такий трошки осінній манікюр. Злегка меланхолічний, спокійний...
Давно я не носила лавандових кольорів. І цього разу я подумала, що можна зробити такий мікс фіолетового і лавандового.

Для манікюру я використовувала такі лаки:
  • Vipera Creation Professional 523. Інформацію і враження про лак цієї серії можете прочитати у попередньому пості. Коротко напишу, що лак досить рідкий, так і норовить затекти під кутикулу. Кісточка вузька, класична, мені більше до вподоби широкі. Текстура кремово-желейна. Перший шар лягає прозоро. Другий вирівнює тон, але, якщо не добре розрівняти лак - може лягти нерівно і залишити непрофарбовані острівці. У мене він ліг добре. Помірний власний глянець. Колір баклажановий.
  • Golden Rose Rich Color 103. Улюблена марка бюджетних лаків. Тут є відгук на лак цієї серії. Лак слухняний. Можна нанести і в один шар, але в два шари мені подобається більше, ніготь стає гладкішим. Самовирівнюється, вміру густий. Кісточка широка, моя улюблена. Тільки інколи вона буває не рівно підстрижена. Сохне швидко. Колір спокійний, ніжний, лавандовий з капелькою сірого.
  • M.A.G 208. Гліттерне топове покриття. Дуже цікавий лак. У ньому намішаний різноманітний гліттер і поєднання вдале. У флакончику можна побачити сріблястий і білий дрібний гліттер-пил, білі і срібно-лавандові дрібні шестигранники, більші срібно-лавандові шестигранники. Топ дуже ніжно виглядає на лавандовому кремі Golden Rose Rich Color 103. Кісточка зручна, широка. База топу гелева, не рідка, тому гліттер не приходиться виловлювати. 
  • El Corazone Kaleidoscope Модница - 15. Один з улюблених кольорів у цій колекції. База припиленого фіолетово-лавандового кольору з капелькою малинового. В залежності від освітлення він стає холодним або теплим, приглушеним або більш яскравим. Білий гліттер шарму. Мені подобається, коли лак нанесений у 2 шари і білий гліттер прозирає крізь фіолетову базу. Сохне довго, тому тут сушка в поміч. Через годину я ще відчувала, що покриття можна пошкодити, коли Vipera i Golden Rose вже висохли.
  • MILV Mega Gloss. Топ для глянцю. Цього разу він був слухняним і не видав бульбашок, бо інколи він цим грішить. Топ густий, гелевий, підходить для покриття слайдер-дизайну. Його можна побачити в багатьох інших моїх постах. Кісточка зручна, широка. Сохне швидко. Не можу сказати, що це сушка, але проблем з висиханням нема.


 Спалах трошки змінив колір  Vipera Creation Professional 523, витягнувши з нього бузкову нотку.

 На сонечку фіолетовий гліттер відливає синім відтінком.
 
 Насправді Golden Rose більш сіро-лавандовий, але цю фотографію Blogger ніяк не захотів "пропустити", на комп*ютері вона зовсім інша:( Не знаю, що зробити, щоб  Blogger сам не корегував колір фото. Тому буду вдячна за поради. 






 Як вам таке поєднання кольорів? Буду вдячна за коментарі і за поради, якщо ви також стикалися з "примусовим" редагуванням у Blogger.


Лак Vipera 523 надісланий
для незалежного відгуку
Асоціацією Фешн і Бьюті Блогерів України
Лак і косметику Vipera можна придбати
в інтернет-магазині elicebeauty.com
Марка Віпера у соцмережах:







37 comments:

  1. очень красивое сочетание лаков!)

    ReplyDelete
  2. дуже красивий манікюр! поєднання кольорів просто чудове! мені сподобалося) а з "примусовим" редагуванням я не зтикалася. тому навіть незнаю, що з цього приводу тобі порадити.(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аня, я рада, що поєднання сподобалось:) Значить це у мене блогер шалить...

      Delete
  3. Але ж які класні!
    Мені дуже подобається) І поєднання кольорів, і те, що вони всі різні, хоч у фіолетових тонах. Я робила такі експерименти з бірюзовими відтінками, але тепер хочу інші...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую! Вони справді різні, бо лаванда холодна, баклажан тепліший і я сумнівалась чи вийде з цього щось добре...

      Delete
  4. Краса неймовірна! Дуже гарний манікюр та ще й в мої улюбленій кольоровій гаммі)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую:) Дуже приємно! А я чомусь завжди обходила боком цю кольорову гаму...

      Delete
  5. Який чарівний манікюр *___* Обожнюю такі поєднання)
    Колись у когось читала про аналогічну проблему, але зараз взагалі не можу згадаті у кого і як її вирішили( За своїм блогом такого не помічала.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Іра, дякую:) Такі поєднання дозволяють зменшити чергу з нових лаків:)) Лакоманьяки зрозуміють:)))
      Я також у когось в блозі про це читала, але не придала уваги і також забула де саме... Це не завжди і не з кожною фотографією, а от саме ця, про яку я написала - по ній помітно, що лак став теплішим, а не холодним, яким він є насправді...

      Delete
    2. Можливо проблема у браузері... в мене Опера, а вона любить тормозити. Треба на Хром перебиратись.

      Delete
  6. Роксолана я дуже люблю твої вишукані манікюри, вони такі...гармонійні, навіть не знаю, як те назвати. Фотографії в тебе завжди такі насищені і красиві. Дуже дякую за відгук!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аліночка, дякую:) Мені так приємно, що те, що я роблю комусь приносить задоволення:)

      Delete
  7. я користуюся радикалом, загружаю через нього фотографії, та якщо в радикалі якісь проблеми, то всі фотографії в мене зникають, мені не подобається завантажувати фото через блогер, там їх не можливо обробити під потрібний розмір, а на радикалі, я пишу розмір, копірую код картинки і вставляю в блог.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую за пораду... Треба буде дійсно так спробувати...

      Delete
  8. Такой маникюр красивый получился. По-моему, смотрится по-летнему непринужденно и невызывающе, но очень симпатично!

    ReplyDelete
  9. Оттенки роскошные! Всевозможные сиреневые и фиолетовые тона одни из моих любимых! ))

    ReplyDelete
  10. Очень красивый получился маникюр!

    ReplyDelete
  11. Чудовий манікюр, гарне поєднання кольорів, в лавандовий колір взагалі закохалась!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дя5кую, Свтлана. Лавандовий справді дуже гарний! Я останнім часом закохалась у лаки голден роуз:)

      Delete
  12. Прекрасне поєднання відтінків!

    ReplyDelete