Saturday, March 30, 2013

Black Rose Minerals мінеральні тіні

Сьогоднішній пост хочу присвятити своїй любові - мінеральним тіням:) Їх у мене назбиралось вже дуже багато за роки захоплення мінералами. Це буде лише частинка, а саме - світлі відтінки, які підходять як основний колір, як хайлайте у внутрішньому кутику ока, деякі - під брову.
 Black Rose  - одні з моїх найулюбленіших тіней по всіх параметрах.
Сегодняшний пост хочу посвятить своей любви - минеральным теням :) Их у меня накопилось уже очень много за годы увлечение минералами. Это будет лишь часть, а именно - светлые оттенки, которые подходят как основной цвет, как хайлайте во внутреннем уголке глаза, некоторые - под бровь.  Black Rose - одни из моих любимых теней по всем параметрам.


Всі тіні я наносила на базу під тіні від Coastal Scents. Цей момент - обов*язковий, так як тіні у мене швидко збиваються у складку і наносяться більш прозорим шаром...
На сонці або при штучному освітленні вони показують все своє сяйво, переливаються, а при звичайному денному освітленні стають спокійнішими.
Кольори я не описувала, думаю, що фото краще все показують, ніж слова...
Вони варті того, щоб їх придбати. На сайті часто бувають знижки, коли маленький пробник у пакетику виходить 4-5грн, а міні-баночка - 12грн. Дуже і дуже дешево!
Все тени я наносила на базу под тени Coastal Scents. Этот момент - обязательный, так как тени у меня быстро сбиваются в складку и наносятся более прозрачным слоем ...На солнце или при искусственном освещении они показывают все свое сияние, переливаются, а при обычном дневном освещении становятся спокойными.Цвета я не описывала, думаю, что фото лучше все показывают, чем слова ...Они стоят того, чтобы их приобрести. На сайте часто бывают скидки, когда маленький пробник в пакетике выходит 4-5грн (50 центов), а мини-баночка - 12грн (1.5 доллара). Очень и очень дешево!
Mathematical - не просто білий, він має у собі дрібнесенькі голубі іскорки, дуже гарно і святково!
Mathematical - не просто белый, он имеет в себе мелкие голубые искорки, очень красиво и празднично!


















2 comments:

  1. Вот глаз упал сразу на Blood Moon - это любовь))

    ReplyDelete
  2. Маш, я по твоїй наводці купила цей колір, і задоволена! Вони такі незвичайні, схожі до Персефона Falling Angel...

    ReplyDelete