Saturday, July 12, 2014

Тіні MIYO OMG! Eyeshadows №22 Dark Night

І знову MIYO. На цей раз я тестую одинарні тіні цієї марки. Кому цікава моя думка - ласкаво прошу читати далі.


Я завжди люблю пробувати щось нове... Так і цього разу я взялась тестувати невідомі до сьогодні тіні марки MIYO.

MIYO OMG! Eyeshadows №22 Dark Night
 * Розпочну з упаковки, яка доволі лаконічна, виготовлена з пластику. Зручно відкривається. Нічого зайвого, все просто.
 * Тіні сіро-чорного кольору, швидше сірого. В тіні вони здаються матовими, але на сонці або при спалаху помітні дрібні сяючі частинки.
* Ось свотч в тіні.
 * Свотч зі спалахом.
 * Мерехтіння дуже делікатне і помітити його на повіках майже неможливо.
 * Тут я нанесла тіні на базу, нижче - без бази.
 * На базі всі тіні проявляються прекрасно і ці не вийняток. Я не ношу тіні без бази, бо тоді не вистачає ні пігментації ні стійкості.
 * Тіні прості в нанесенні, шовковисті, не лягають плямами. Тушуються добре.


 * Тон 22, назва Dark Night (Темна Ніч).

 * Тіні гіпоалергенні, дерматологічно протестовані.
* Тіні виготовлені у Франції, марка Pierre Rene.
* Сьогодні я використала їх у простому макіяжі з натуральними матовими кольорами.
 * У макіяжі використала такі засоби:
  • кремові тіні для брів Silk Naturals Medium Ash. Відгук тут.
  • база під тіні корейської марки Etude HousеВідгук тут.
  • у внутрішньому кутку ока і під бровою мінеральні матові тіні кремового кольору марки Black Rose, тон Bonehead. Тут є свотчі на деякі тіні цієї марки.
  • на середину повіки і трошки у складку нанесла матові тіні рижувато-коричневатого кольору мінеральнох марки Sweetscents, тон Cancun.
  • у зовнішньому куті нанесла тіні MIYO OMG! Eyeshadows №22 Dark Night. Як бачите, вони гарно затемнили зовнішній кут ока, додали глибини, блиску не помітно.
  • розтушувала краї темно-сірих тіней темнішим коричневим відтінком Amaretto Coffee Beans марки  Sweetscents, також легкими рухами розтушовочної кісточки нанесла їх на нижню повіку.
  • по водній лінії нижньої повіки провела бірюзовим олівцем El Corazon №126 Turquoise. Відгук тут.
  • туш МеMеMе Dark & Divine MascaraВідгук.

Ці тіні - хороший бюджетний варіант. У палітрі є багатенько яскравих відтінків, з допомогою яких можна зробити яскравий літній макіяж.

Тіні надіслані для незалежного відгуку Асоціацією Фешн і Бьюті Блогерів України.
Марка MIYO у соцмережах: ФейсбукВконтактіофіційний сайт.

Чекаю ваших коментарів. Дякую за увагу☻

19 comments:

  1. Не прониклась я этими тенями совершенно ((

    ReplyDelete
    Replies
    1. А вы их пробовали? Да, ничего особенного, нормальный бюджетный вариант. Оттенок обыкновенный.

      Delete
  2. Цілком корисні в повсякденному застосуванні)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так, мені подобається такий варіант на щодень або й на свято, коли не хочеться зайвих барв, а просто підкреслити очі.

      Delete
  3. Цікаво було б побачити інші варінати ціх тіней)
    Макіяж дуже милий)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, Іра:) Мені дістався такий універсальниц відтінок, а є багато яскравих, хоча мені б важко було носити їх, бо не люблю дуже яскраві тіні у макіяжі.

      Delete
  4. Колір точно не мій, але подиваитись на макіяж дуже цікаво.

    ReplyDelete
  5. Гарний відтінок, хоча в їхній палітрі є взагалі дуже цікаві екземпляри)
    В тебе просто шикраний колір очей, і такий сіруватий відтінок ще більше це підкремлює ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, Катя:) Мені також сподобалось, як він виділив колір очей, хоча ця місія, швидше всього, належить коричневим тіням. Сірий тут просто додав глибини.

      Delete
  6. Оттенок, как для меня, очень востребованный. В Вашем макияже смотрятся классно!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо, Аня. Такой оттенок всегда нужен: и для дневного и для вечернего макияжа.

      Delete
    2. В точку, он универсален!

      Delete
  7. Люблю подобные оттенки)))

    ReplyDelete
  8. Цвет красивый, мой :)

    ReplyDelete