Wednesday, March 12, 2014

Термальна вода Uriage Eau Thermale. Не проста водичка...



фото взяла з цього сайту http://premiumbeautynews.com/fr/Le-groupe-Puig-acquiert-Uriage,3191

Привіт усім, хто мене читає:) 
Сьогоднішній пост хочу присвятити відомому продукту - термальній воді. 

Спершу давайте розберемось у тому, яка буває термальна вода.
Залежно він концентрації її поділяють на три види:

 – гіпотонічна (малосолена);

 – гіпертонічну (високий вміст мінералів);

 – ізотонічна (склад близький до плазми  крові людини).

Що ж нам пише виробник?
Термальна вода Уріяж призначена для щоденного догляду за шкірою будь-якого типу, а особливо за ніжною і чутливою шкірою новонароджених, дітей і дорослих. Цей засіб рекомендується для очищення шкіри від забруднень (я б сказала швидше як завершуюча фаза очищення, термальна вода може слугувати тоніком, який очищає залишки забруднень і тонізує), при роздражненні, особливо після гоління, сонячних опіків, пілінгу, після лікування дерматологічних захворювань, особливо запальних. 
Даний препарат складається лише з природньої ізотонічної води Уріяж, яка володіє рядом властивостей, які прекрасно впливають на шкіру. Вона значно покращує загальний стан шкіри. Вода знаходиться у повній осмотичній рівновазі з клітинами епідермісу і їх природним середовищем. Її склад близький до складу крові людини. 
До складу води входять Мідь і Цинк, котрі захищають шкіру від негативних зовнішніх факторів, мають асептичну дію.
Наявність у складі води Марганцю дозволяє нейтралізувати агресивний вплив вільних радикалів на шкіру.
Кремній пом*якшує шкіру, а Кальцій має протизапальну дію.
Термальну воду потрібно розпилити на шкіру, після чого не промокувати. Вода діє відразу після нанесення, але максимального ефекту досягає через 3 години.
Даним засобом можна користуватись і для закріплення макіяжу, тобто просто розпилити на нанесений макіяж.

Моя думка.
Від себе можу додати, що цю воду я використовую і як звичайний тонік. Тобто я наношу її на ватний диск і протираю ним обличчя, яке попередньо очистила від макіяжу міцелярною водою Біодерма або ж після вмивання. 
Після того я відчуваю легеньке стягування шкіри, вона стає матовою, гладенькою і зволоженою. Вода і справді має легкий солонуватий присмак.
Вона чудово освіжить ваше обличчя в спеку, коли зовсім не хочеться наносити крем...
Також нею може розбавляти маски, готувати маски на основі глини, альгінатні маски.
Одним словом, термальна вода - надзвичайно корисний засіб для догляду.  Якщо порівняти її з термальною водою Віші, то перевагу я надам Уріяж... Від Віші у мене не було таких позитивних відчуттів, те саме стосується і Ля Рош Позе, не вразила вона мене.
Є багато скептиків, котрі кажуть, що це звичайна вода, але набагато дорожча. Я не погоджуюсь, тому що від звичайної води я не бачу такого ефекту, а шкіра у мене проблемна, комбінована і схильна до висипань.

Придбала я цю термальну воду в інтернет-магазині parfumeria.ua





No comments:

Post a Comment