Wednesday, March 12, 2014

Jerden Colour Sugar C 31 My Desire i C 37 Lose Control


Хочу познайомити вас із двома представниками піщаних лаків (або, як пише на упаковці, - цукрових лаків). Це, наскільки мені відомо, українська марка.
Кому цікаво - запрошую:)



На відміну від піщаних лаків Dance Legend, лаки Jerden володіють кращими характеристиками. Можливо мені попався невдалий тон, тому не можу писати про всі лаки Денс Ледженд Сахара.  Цукрові лаки Jerden мене порадували надзвичайною стійкістю. Вони протримались весь час, який я їх носила. Не було ні сколів, ні злущування.
Наносяться прекрасно і швидко сохнуть.
З цієї серії у мене є лише 2 лаки: С 31  - синій джинсовий лак з шиммером і С 37 - матовий червоний лак.

Знімати їх не важко, РДЗЛ прекрасно з ними справляється.

Я нанесла синій лак у 2 шари і подумала, що його можна буде прикрасити полосочкою червоного лаку С 37, так цікавіше...








А ви користувались лаками Jerden?  

*надіслано для незалежного відгуку представником Jerden

6 comments:

  1. У вас надзвичайно красиві ногтики!

    ReplyDelete
  2. Дуже цікавий і гарний манікюр )і форма нігтів просто вау!!!) ☺ Давно приглядаюсь до цього "пісочку", але все не можу визначитись з тим, чи він мені потрібен)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибі за компліментик:) А нігті я вже трошки вкоротила, трохи не зручно з ними, нічого по дому зробити не можна:) А щодо "піску" - то Жерден варті уваги... Гарно носяться, так само і піски Голден Роуз.

      Delete