Saturday, August 13, 2011

Lumiere

Сьогодні хочу поділитися своїми враженнями про мінеральну косметику Lumiere.
На даний час я користуюся лише пробниками. У них достатньо насипано мінералів. Я вже користувалась більше ніж 15 разів і вони ще не закінчились))
Замовляла я пробники з київського сайту magicminerals.

Розпочну з румян.

1. Wild Rose - персиковий з ніжно-розовим відтінком, на шкірі матові. Для моєї світлої шкіри підійшли ідеально, мені подобаються. Теплий відтінок, зараз вони - мій фаворит.


2. Neutral Pink - рожевий, але не яскравий з легким сяянням. Мають коричневатий підтон. Створюють природній румянець. Більш холодний відтінок.
3. Ілюмінайзер Island Sands - додає шкірі ледь помітного сяяння з розовато-бежевим підтоном. Для моєї шкіри не дуже підійшов, бо я все-таки люблю менше сяйва, а тут воно досить помітне, хоча і без окремих блискіток. Але для особливих випадків і коли шкіра на вигляд більш ідеальна - підійде)) Використовую його на спинку носа, на скулах...
 4. Останнім продуктом, який я попробувала є основа у формулі Cashmere   Light-Medium Neutral.  Я боялася, що основа буде темною, але десь прочитала, що основи Люмієр є досить світлі, особливо у формулі Кашемір. Покриття у неї дійсно як кашемір)), легке, значні недоліки вона не замаскує. Я наношу її, а потім точково наношу консилер або плотнішу основу, де треба щось приховати. На не дуже жарку погоду вона підходить і досить добре тримається. У мене при температурі 25 градусів трималась 6 годин і блиску майже не було... Її дуже легко наносити, можна навіть не круговими рухами, а такими як вам зручно. (На відміну від Монав, яка більш кремова і її треба ніби втирати, а будь-якими рухами нанести її не вийде.)
Для шкіри з мінімумом недоліків - це ідеальний варіант.
1. основа Light-Medium Neutral 2. румяна Neutral Pink 3. румяна Wild Rose 4. ілюмінайзер Island Sands (нанесено багато, щоб показати колір)

2 comments:

  1. як швидко приходить замовлення з сайту і де купували кисті для макіяжу? :)

    ReplyDelete
  2. Мені прийшло замовлення через 5 днів рекомендованим листом, бо замовлення було невелике. Кисті для макіяжу я купляла на Дівочих Посиденьках:))
    Зараз приглядаюсь до пензликів на сайті abbamart, elf.

    ReplyDelete