Monday, August 15, 2011

Coastal Scents

Про цю марку у мене дуже неоднозначні враження... Щось мені сподобалось, а щось зовсім ні...
Почну з тіней. Багато відтінків мені спробувати не вдалось, але оцінку їм я дати можу. Деякі з них мають багато шиммера, сипляться і не є добре пігментовані... Багато відтінків не дуже цікаві... Мені, наприклад, не подобаються тіні, які у баночці мають гарний насичений відтінок, а при нанесенні на повіку (з базою) вони стають напівпрозорі з блискітками.
Ось свотчі тих тіней, які я тестила:
1. Girl Party - блідо-рожевий з шиммером. Мені такі відтінки не подобаються, хіба що як хайлайтер і то не для мене)) Пігменту там мало, хіба що наносити по інших тінях.
2. Key Lime - у пакетику дуже гарний лаймовий відтінок, але на повіках він не такий, при тому, що нанесла на базу...
3. Pandora - мій улюблений! фіолетовий з рожевими і голубими переливами, з невеликою кількістю шиммера, пігментований. Наносила його на повіку, а на складку наносила коричневий від Монав Tierra Medium - вийшло дуже гарно.
4. Chrome Addict - назва говорить сама за себе. Багато срібного шиммера, пігментований, яскравий, але знову ж таки - не мій)) Для окремих акцентів може пригодиться...

Ще пробувала я праймер Diva Defence. У нього є і прихильники, але особисто мені він зовсім не сподобався. Ефекту ніякого.
Консилер A-Light - трошки жовтуватий для моєї шкіри і для постакне не підійшов, під очі може більше підійшов би.
Основа  Silk Cover Light 1.2 - світлий з жовтуватим підтоном, середня покривальна здатність, але не вразила вона мене. Основа як основа))
Вуаль матова Medium Veil - вуаль хороша, матова. Використовувала я її і як праймер - навіть краще ніж Діва... Як вуаль також не погана, поверх основи знімає залишки шкірного жиру.
Також мала пробник тіней Autumn, який вже закінчився. Колір на сайті зовсім інший, ніж на повіках. Він світлий коричневий, світліший, ніж на сайті, має легкий шиммер. Для денного макіяжу - супер.
Flawless Glow Dust - досить хороший хайлайтер, додає підсвічування шкірі, без окремих блискіток. Нейтральний відтінок, без розового. Вартий уваги))

А що вам сподобалось з Coastal Scents?

2 comments:

  1. Оо у меня пандора тоже есть и очень понравилась. И вообще мне нравятся теньки с Костала за их жирность, мне они легко наносятся.

    ReplyDelete
  2. Може я багато не пробувала, але 1 і 2 тони - ну якісь зовсім не цікаві((

    ReplyDelete