Monday, February 6, 2012

Феєрія кольору від Persephone Minerals

Недавно я відкрила для себе нову мінеральну фірму Persephone Minerals, яка просто вразила мене своїми тінями. Їх чудово описала Маша, правильно підкресливши, що вони - тіні-свято!
Це дійсно так, більшість з них мають шиммер, який додає макіяжу вечірності і святковості. Але є і без нього, трошки спокійніші.
Наносяться тіні дуже добре, пігментовані достатньо, гарно тушуються. Кольори не прості, а переливаються в залежності від того, як впаде світло.
На базі під тіні тримаються довго, найдовше я носила їх 8 годин. У мене база від Coastal Scents Shadow Worx і вона чудово тримає на собі всі тіні, включаючи Персефону))
Ще цей інтернет-магазин мені дуже подобається тим, що там є досить правдоподібні свотчі всіх продуктів (тіні, глоу). Тому так дуже зручно вибирати і ризик неправильного вибору зменшується.
Пробники в пакетиках, продукту насипано достатньо, щоб покористуватись і зрозуміти чи підходить вам цей колір. А мені думаю вистачить їх і на рік, бо користуюсь я ними не щодня, враховуючи те, що тіней у мене назбиралось вже більше ніж достатньо))
Тепер покажу вам свої свотчі.
Дуже важко зловити всю гру кольору, але я старалась))










6 comments:

  1. roksolana, спасибо! Только я хотела навсегда завязать с покупкой теней, как увидела твои свотчи. Очень информативно и я увидела несколько "своих" оттенков. Теперь есть о чем подумать.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Приятно, что вам понравилось))
      А я всегда хочу завязать с тенями, но не получается))) Очень уж красивые цвета и не могу пройти мимо... Хотя и ими всеми не пользуюсь, не всегда время есть, но все равно покупаю))
      А ети теньки нужно попробовать, я еще несколько приглядела))

      Delete
  2. Я крашусь тенями ежедневно - считаю, что если не накрасилась, то день прошел зря (ведь запасы надо расходовать!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ето точно))) Я тоже крашусь ежедневно, если только никуда не иду, а просто сижу вдома...)) Тем более такими тенями не накрасится - ето не хорошо, как день зря прожыт))) (шутка))

      Delete
  3. Классные свотчи! В пакетиках или баночках пришли?

    ReplyDelete
  4. Спасибо, старалась))
    Пробники пришли в пакетиках, похожые как у Дарлинга, но самых теней побольше.

    ReplyDelete